maandag 13 september 2021

Ik denk aan je.

 Nog een scrapling kaartje gemaakt voor de challenge van knutsels en kadootjes. Dit keer weer de achtergrond met een stencil gemaakt. Deze stencil is wel mijn favoriet geworden, pak die er toch vaak bij. Het plantenrekje past zo mooi op dit kaart formaat. Wou de snijmal al een tijdje weer gebruiken, doe het eigenlijk te weinig zo zonde want hij is zo leuk.

Marianne Design CR1464 Marleen Greenery CR1463 Marleen Shelves CS1065 Opkikkerteksten by Marleen Altenew Watercolor Stripes Cover

Met deze scrapling derde geworden bij knutsels en kadootjes.

Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1464 Marleen’s Greenery
CR1463 Marleen’s Shelves
CS1065 Opkikkerteksten by Marleen
Altenew: Watercolor Stripes Cover

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


10 opmerkingen:

  1. Leuk deze kaart met een trap vol planten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O die is leuk zo`n trap met de verschillende plantjes fijne dag
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie scrapling met dat trapje erop!! Blijft een hele mooie mal (en ik gebruik hem te weinig)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje het stencil is erg leuk ik heb dat met een ander stencil dat pas ik ook steeds weer het trapje past er heel goed bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk deze scrapling met het plantentrapje. Alsof hij voor een scrapling gemaakt is.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke achtergrond en het trapje met planten staat er perfect bij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Heel goed geslaagd deze kaart, en zo mooi van kleur!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd, deze scrapling!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij mij net zo, met dat plantenrekje. Ik heb hem, wilde hem heel graag hebben en ik denk nog maar twee of drie keer gebruikt. Raar is dat eigenlijk he? Het is een superleuke scrapling geworden, dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuke scrapling, het trapje met de plantjes is zo leuk..mooie bijpassende achtergrond. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa