zaterdag 13 november 2021

Boeketje bloemen

Dit keer een boeketje bloemen op de kaart. Papieren bloemen zijn toch wel leuker. Je hebt er geen omkijken meer na en ze gaan niet dood. De achtergrond gemaakt met inkt en daarna er wat spetter opgemaakt. Had laats al de zwarte kaart uitgesneden maar paste toen niet bij wat ik wou maken, kon ik het nu mooi gebruiken.

Laatst met deze kaart de MFT sketch challenge gewonnen. Zo enorm blij ermee. Inmiddels al lekker geshopt, heeft me geen cent gekost daar hou ik wel van. Maar vraag me wel af hoe het zit met pakketjes uit Amerika. Had proberen na te zoeken maar zoveel regels en erg ingewikkeld. Ben benieuwd of er nog kosten bijkomen. Heeft iemand hier ervaring mee? 


Gebruikte materialen:     

Carlijn Design: Boeketje Bloemen
Leuke Post Speciaal Voor Jou
Versamagic Dew Drops: Verschillende Kleuren

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

8 opmerkingen:

  1. Wat is je mooie boeketje leuk verpakt!
    Proficiat met je winnende kaart. Geen idee of er kosten bij komen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Christa.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooie kleuren en details
    als het goed staan de kosten die je moet betalen bij je totaal bedrag erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Christa, wat ontzettend leuk is dit! ik ga het onthouden, heb deze stans niet, maar wie weet kan ik zelf eens proberen zoiets te maken met stansen die ik al heb.
    En als je iets wint uit Amerika, zeg 20 dollar, dan kun je dat uitzoeken uit de webwinkel, maar de verzendkosten moet je dan zelf betalen. En soms valt dan enorm tegen...maar dat kun je altijd navragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kaartje met een mooie bos bloemen waar je nog heel lang kunt van nagenieten.
    Supermooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit leuk, een boeketje bloemen over de post. Een mooi opgebouwde kaart Christa. Geen idee of er kosten bijkomen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat gaaf is deze kaart zeg! Ik dacht dat de stans van MD was maar dat is niet zo. Je kan ook heel makkelijk zelf zo'n boeketje maken met een ronde stans. Ik onthoud jou idee, want ik heb gelijk ene idee! groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa