woensdag 17 november 2021

🐧 Pinguïns

Hoi, Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor de do allkreatives challenge. Ze willen graag embossing en koude tijden op de kaart zien. Heb er al moeite mee dat het nu herfst is, de winter mag nog wel even op zich laten wachten. Pinguïns vind ik toch wel enorm leuke en grappige beesten. Zag laatst een Netflix serie over pinguïns. Als ik me even niet lekker voel is het heerlijk dat op te zetten. Moet er zo om lachen hoe ze zich gedragen en hoe ze lopen. 


Gebruikte materialen:

Altenew: Warm Hart
Marianne Design: COL1417 Iglo en berg
Distress Oxide: Verschillende Kleuren 

8 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Christa! Pinguïns vind ik ook altijd zo grappig lopen, maar de winter mag voor mij helemaal weg blijven!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Do-Al(l) Kreatives en ik wens je veel succes!
    groetjes, Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het wintertafereeltje en de leuke pinguïns erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie winterskaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met die schattig pinguins. Ik denk dat ik weet welke film je bedoelt. Ik word daar ook helemaal vrolijk van.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart en je wordt al bijna koud als je ernaar kijkt. Dus helemaal goed voor onze challenge. Dank je wel voor het meedoen bij ons van DAK.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very beautiful card, Christa! I love the embossing folder "waves" and the cute penguins. Thank you for sharing your beautiful creation at Do-Al(l) Kreatives! Good luck and stay safe!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa