zondag 28 november 2021

Van harte…

Eindelijk is het me weer gelukt om een kaartje te maken. Had het wel heel erg gemist. De laatst tijd was het me niet gelukt om te knutselen, gelukkig had ik al wat kaarten ingepland staan. Het afbouwen van medicatie valt vies tegen, heel beroerd er elke keer van. Gevoel elke stap steeds heftiger is. Woensdag de volgende stap, zie er wel tegenop. Ben gelukkig op de helft, zou blij zijn als het achter de rug is. De katten waren super lief voor me. kwamen elke keer checken of alles goed ging en lekker bij me liggen.

Dit kaartje voor de challenge van Knutsels en Kadootjes gemaakt. De sneeuwpoppen eerst bewerkt met inkt en daarna aangekleed met trouwkleding. Vind het zo wel een heel leuk stelletje.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1413 Sneeuwpop
COL1492 Eline’s Duif,
CR1560 Van Harte Cirkel By Marleen
COL1491 Eline’s Wedding Accessories

14 opmerkingen:

  1. Wat een lief, winters bruidspaar! Heel leuk gedaan zo.
    Succes met het verder afbouwen van de medicatie. Vervelend dat je je daardoor niet fit voelt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh ik vind hem helemaal super geworden wat een leuk idee om de sneeuwpoppen in trouwtenue te hullen als bruidspaar het is een knap stel geworden
    succes met afbouwen van je medicijnen ik hoop dat je snel opknapt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo zo leuk je kaartje Christa, succes met de afbouw valt niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd !!!!!
    Knap snel weer op !!!
    Take care !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really like your project Thanks for joining us at Patterned Paper Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT Patterned Paper Challenge

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even volhouden!

    Prachtige creatie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig deze sneeuwpoppen als bruidspaar Christa, je zou er toch spontaan van smelten hihi. Een hele leuke originele kaart. Wat vervelend dat je zo'n last hebt van het afbouwen van je pijnmedicatie. Kun je nagaan wat een bijwerkingen er eigenlijk aan vast zitten. Hopelijk blijft de pijn ook nog binnen de perken? Sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je toch kunnen maken. Wens je veel beterschap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart ! De sneeuwpoppen op een trouwkaart, dat had ik nog niet eerder gezien denk ik. Het is een superschattig stel geworden! Ik wens een spoedig herstel en veel beterschap met het afbouwen van de medicatie ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super kaartje met mr en mrs Sneeuwpop. Heel mooi gemaakt en succes met verder afbouwen.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, sneeuwpoppen als bruidspaar, heel goed bedacht. Sterkte verder nog met de afbouw van je medicatie. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh! Wat een heerlijk sneeuwpaar! Lieve kaart.

    Knuffels, Sarn x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Christa - this is absolutely adorable! A wonderful card.

    Hugs

    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa