dinsdag 16 november 2021

Liefs #2

Laatst een gezellig knutsel ochtendje gehad via FaceTime met mijn moeder. Ze wil ook graag met stencil en stempels werken en had nog wat vragen. Kon ik zo mooi wat uitleggen en en tegelijk het laten zien. Had de katten stencil erbij gepakt om te laten zien hoe ik het doe. Had het nog steeds liggen en er nog niks mee gedaan. Eindelijk er een kaartje mee gemaakt. 


Gebruikte materialen:

ARTplorations: Kitty Slimline Stencil


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


6 opmerkingen:

  1. Prachtig en zo leuk om via FaceTime samen iets te doen, ook je vorige kaart is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het mooie katten stencil, gezellig zo via facetime met je moeder aan de knutsel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo samen met je moeder knutselen. Je kaart is prachtig geworden

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo samen met je moeder te knutselen. De mijn is daar helaas te oud voor. Die zit alleen maar te breien en te haken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om dat via face time te doen met je moeder.
    En was het leuk trouwens die online tour door het museum?
    Je kaart is heel mooi en ik wist niet dat er nu ook al slime line stencils zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf stencil van de kat, mooie kaart!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het4 Season blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa