maandag 15 augustus 2022

Een vrolijke opkikker

Zag een nieuwe sketch van de egel op Facebook. Had niet veel inspiratie toen ik hem zag. Wou er een paar keer mee aan de gang maar stelde het elke keer uit. Toch maar ermee aan de gang gegaan. Probeerde van alles en had geen idee wat ik moest doen. Wou ermee stoppen en opeens zag ik papier uit een oude agenda. Toen viel gelukkig alles op zijn plek en wist ik eindelijk wat ik wou. Soms gaat het makkelijk om wat te verzinnen maar soms is het ook wel erg lastig. Hebben jullie daar ook last van? 



Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1582 Dragonflies by Marleen
CR1514 Frogs by Marleen,
CR1515 Water lily by Marleen
CS1065 Opkikkerteksten by Marleen

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:


6 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje. Toch leuk dat je de sketch gebruikt hebt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de vrolijke kikkertjes en de sketch
    ja hoor heb ik ook wel dan heb ik wat in mijn hoofd en past het niet bij elkaar of het lukt niet dan leg ik weg en dan komt de inspiratie vanzelf wel een keer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de schets leuk gebruikt met de kikkertjes.
    Dat overkomt mij regelmatig hoor! Soms moet iets 'rijpen'. Vaak na een nachtje slapen vormt er zich een idee. Volgens mij knutsel ik ook in mijn slaap....lol.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk opkikker kaartje.
    Daar heb ik ook wel eens last van. Daarnet nog, had een randmal gebruikt maar het resultaat was niet naar mijn zin, dus overnieuw begonnen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve opkikker-kaart Christa. Dat is heel herkenbaar voor mij hoor. Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben. Maar je hebt er weer iets moois van gemaakt vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke opkikker kaart en je hebt de sketch mooi uitgewerkt. Heel herkenbaar! Meestal leg ik het dan weg en later komen de ideeën vanzelf!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa