zondag 28 augustus 2022

Onder de paraplu

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes op mijn vorige post. Stanley’s gezondheid gaat met sprongen vooruit. Zo blij te zien hoe snel die geneest en zich weer goed voelt.

Nog een kaartje gemaakt waarvoor ik gebruik gemaakt heb van de bingo kaart van De Egel. Het rijtje gebruikt met rood, hartjes, paraplu en strikje. Dacht dat ik het kaartje al klaar had maar opeens kwam ik erachter dat ik het strikje nog miste. Gelukkig kwam ik er nog op tijd achter.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CS1011 Clear Stamp Hugs 
COL1409 Eline’s Panda & Beer, 
Lawn Fawn: Stitched Umbrella
Simon Says Stamp: Tiny Spaced Hearts stencil

12 opmerkingen:

  1. ooh wat schattig de beer onder de paraplu, dat idee ga ik onthouden als dat mag wat leuk de hartjes op de achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met die enige beer met zijn toffe berenparaplu!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach wat een schatje dit kaartje, leuk gedaan hoor!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh hij is echt heel erg gaaf! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. Erg leuk dat strikje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig lief kaartje is dit!!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een toffe kaart gemaakt met die bingo. En ja dat strikje is net dat beetje extra/
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha wat grappig zoals je die paraplu gemaakt hebt Christa. Superleuk en je hebt een mooie bingo-kaart gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Christa. Zo grappig de berenparaplu met het strikje.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is dit zeg! Dat is genieten als je er naar kijkt. Dank je wel voor jouw 2e bijdrage aan de uitdaging bij de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa