woensdag 3 augustus 2022

Gitaar kaart

Vandaag wil ik jullie graag deze mannenkaart laten zien die ik heb gemaakt voor de challenge van HobbyVision. Had een keer een tutorial gezien om een gitaar kaart te maken. Daarmee aan de slag gegaan. Was erg leuk om te maken alleen de snaren erop maken was nog wel even lastig. Na heel veel prutsen kreeg ik ze er eindelijk toch op zoals ik het wou. Mijn man had gelukkig nog een plectrum over, heb die erop gemaakt om het af te maken. De plectrum heb ik niet super goed vast gemaakt zodat de ontvanger die nog weer kan gebruiken. 


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:

12 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart! Hij ziet er super echt uit. En het plectrum maakt het helemaal af natuurlijk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje in gitaar vorm wat een gepruts met de snaren maar ze zitten er strak op leuk het plectrum erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan deze gitaarkaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave gitaarkaart, Christa. En handig om het plectrum o te bevestigen dat het nog gebruikt kan worden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee deze kaartvorm. Mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gave kaart.
    En wat een leuk detail met dat plectrum er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Het is je toch goed gelukt met de snaren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart en dat plectrum erbij maakt het helemaal af. Mijn man heeft vorige week een aantal nieuwe snaren op zijn gitaar gemaakt en dat was ook al zo'n gedoe.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk geworden Christa, heel gaaf gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is leuk! En een echt plectrum erbij! Hoe origineel wil je het hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow dat is een gave kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa