vrijdag 19 augustus 2022

Bingo!

 Weer met stencils aan de slag gegaan. Meestal ligt mijn hele bed vol met knutsel spullen, heb toch altijd meer nodig dan ik denk. Had daar even geen zin in. Dan is het veel handiger om lekker met stencils aan de slag te gaan. Hoef alleen mijn inkt en stencils maar te hebben en kan dan lekker even aan de slag. Papier en karton had ik gelukkig al een keer op maat gemaakt. Gelukkig er ook weer aan gedacht om direct de envelop te versieren, lijkt toch altijd mooi als het bij elkaar past. Wil dit kaartje laten meedoen bij de bingo van kaartjes inspiratie challenges blog heb het onderste rijtje gebruikt vlinder-parels-tekst. 


Gebruikte materialen:

Stampin Up: Butterflies and Flowers Layering Masks
Marianne Design: CS1011 Clear Stamp Hugs

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat is dit mooi geworden, leuke combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie vlinder en andere leuke stempels mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Christa.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt met stencils. Leuk ook met de versierde envelop erbij.
    Volgens mij is dat gefreubel overal hetzelfde, alleen hier ligt alles niet op een bed maar op het bureau en een tafel, een stoel en soms op de vloer 😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart en de bijpassende envelop zijn weer mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa