zaterdag 4 maart 2023

Sketch: Beterschap

Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt met de sketch van HobbyVision. Vond het wel een lastige en drukke sketch. Daarom zachte kleuren gebruikt en papier gebruikt met het zelfde design alleen ander kleuren. Zo lijkt het toch een rustig geheel.

Gister reed ik door het huis heen en opeens een enorm knal, voelde een klap en er viel wat onder mijn rolstoel weg. Schrok er van. Maar wel vaker een knal gehoord, dan knapte er een spaak. Heb speciale wielen met elektrische aandrijving en door de kracht die erop komt knapt er soms een spaak. Dit keer was het wel anders. Uiteindelijk vond mijn man een enorm moer. Zijn hele tijd bezig geweest om te kijken waar die vandaan komt. Maar zijn er nog steeds niet uit. Alles doet het goed en zit nog in elkaar. Zo raar waar die opeens vandaan komt, zolang alles het blijft doen ben ik blij.



Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1582 Dragonflies by Marleen
CR1514 Frogs by Marleen,
CR1515 Water lily by Marleen
CR1593 Beterschap Cirkel By Marleen

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

2 opmerkingen:

  1. Wow, je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze moeilijke sketch.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge, dat was zeker schrikken! Raar dat je dan zo mar een moer vond en niet weet waar die vandaan kwam. Hopelijk blijft hij het gewoon doen.
    Je kaart is geweldig! Het lijkt me ook niet een makkelijke sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa