woensdag 8 maart 2023

Vakjes kaart

Vorige week de nieuwe snijmal dokter set gekregen. Direct ermee aan de slag gegaan. Wat een leuke set is het. De set is perfect voor de challenge van Knutsels en Kadootjes ideaal om vakjes mee te vullen.

De laatst tijd doet blogger ook heel raar. Zie nu elke keer in spam allemaal reacties staan. Maar zijn oude reacties die al 1 of 2 jaar geleden naar me toe gestuurd zijn. Ze worden nu pas zichtbaar. Heeft nog iemand anders hier last van? 


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1516 Eline’s Happy Hedgehog
COL1523 Doctor’s Set By Marleen
LR0677 Circle Lay Out

11 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Christa. En ja ik heb er ook last van, zelfs berichten uit 2017!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke kaart gemaakt met je nieuwe spulletjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super leuk !!!!
    En ik weet niet waar ik de spam moet vinden .....
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartje met de ronde layout leuk hoe je de vakjes hebt gevuld met de dokters spulletjes
    heb begrepen dat dit op blogs bij veel bloggers vaker voorkomt, ik zet elke ochtend ook alles terug
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wordt beterschapskaartjes maken nog leuker.
    Erg leuk deze ronde kaart met mevrouw egel als verpleegster.
    Ik heb dat ook met blogger. Het zijn ook vaak reacties die gewoon al bij de post staan. Ik gooi ze weg.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enige vakjeskaart is het! Leuk gevuld! Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    En ja ik heb dat ook. Een tijd allemaal reacties uit 2012 en 2013. Nu weer uit 2019 en 2020. ik verwijder ze allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi deze kaart, nee geen oude berichten, wel staan er geregeld in de spam die ik dan nog goedkeur...heel vervelend..is iedere keer zo verschillend ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart met de layout mal. Ik heb die reacties ook steeds en zelfs van 2016. Ik verwijder ze!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vakjes kaart heb je gemaakt met de nieuwe spulletjes. je kan bijna doktertje spelen met al die leuke malletjes. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Christa,
    Wat een mooie vakjes kaart. Super gaaf zo gemaakt met al die doktersspulletjes erbij. En die lieve zuster Egel natuurlijk.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vakjeskaart heb je gemaakt voor de challenge bij Knutsels&Kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa