maandag 20 maart 2023

Zomaar een kaartje

Een van mijn favoriete stempels weer tevoorschijn gehaald. De vlinders blijven leuk. Zag een mooie sketch op Facebook bij Angela’s Hobbycorner. Eigenlijk vond ik de sketch eerst helemaal niet zo leuk. Had geen idee. Maar toen ik ermee aan de slag ging vond ik hem geweldig. Met distress oxide de achtergrond gemaakt en daarna de vlinder erop gestempeld.



Gebruikte materialen: 

Marianne Design: MM1613 Tiny’s Vlinders
CS0993 Post voor jou
Distress Oxide: Verschillende kleuren.


10 opmerkingen:

  1. mooi kaartje met al die laagjes, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart in deze zachte kleur en het zijn mooie vlinders.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je geweldig gemaakt! En die vlinder stempel is ook zeer mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, prachtige kaart, en superleuk gedaan met de sketch op deze manier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de sketch leuk hoe je de vlinders erin hebt verwerkt dat geeft een mooi effect
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart geworden met de sketch. vlinders vind ik altijd mooi.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die sketch ziet er inderdaad lastig uit Christa maar je hebt een prachtige kaart gemaakt op deze manier. Hele mooie kleuren en heel gaaf met die vlinders.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met de vlinders.
    Gaaf zoals je de sketch hebt verwerkt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met al die gave vlinders erop.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa