vrijdag 10 maart 2023

Slimline: Vlinders

Hoi hoi, nog een slimline kaartje gemaakt met vlinders erop voor de challenge van kaartjes inspiratie challenges. Een tijdje geleden had ik deze vlinder snijmal gekocht in de aanbieding, ze bleven nog elke keer liggen. Wist nog niet zo goed wat ik ermee wou maken. Had nog een kaartje nodig voor een trouwdag opeens bedacht ik me om van de vlinders een bruidspaar te maken. 


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1312 Vlinder
CR1537 Slimline Frames
Lawn Fawn: Polka Heart Backdrop Landscape
Plant A Succulent

6 opmerkingen:

  1. Ach wat leuk en zeker toepasselijk op deze manier voor en trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is echt super zo!! Heel gaaf bedacht.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk bedacht Christa, een vlinderbruidspaar! Je moet er maar op komen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje met dit vlinderpaar ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve vlindertjes zijn dit! Bedankt voor je 2de deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en leuk om er een trouwkaart van te maken.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa