woensdag 24 mei 2023

K&K 10 jaar

Liet jullie gisteren al een kaartje zien die ik met dezelfde stencil heb gemaakt. Vond het zo’n leuk stencil dat ik er direct 2 heb gemaakt in verschillende kleuren. Nadat ik klaar was met de stencil heb ik de stencil erop laten liggen en nog even door mijn stansmachine gehaald. Geeft direct zo’n mooi resultaat en net wat extra.

Deze kaart wil ik graag insturen bij Knutsels en Kadootjes ze hebben hun 10 jarig jubileum. Zo lang doe ik nog niet mee maar geniet altijd om mee te doen met hun challenge’s en hun mooi voorbeelden.


Gebruikte materialen:

Karin Joan: Missees Collection nr 11
Simon Says Stamp: Peony Bouquet

10 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om na het beïnkten nog te embossen met het stencil! Het geeft een heel gaaaf effect.
    Het is een mooie zachte kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de zachte kleurtjes en mooie bloemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi stencil, ook je driehoekjes kaart is mooi geworden. leuke stans.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze kaart met de bloemen zijn mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje met dit bloemenstencil. Schitterend gemaakt. Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart en die met de driehoekjes vind ik ook heel mooi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op deze manier had ik dat nog niet bedacht. Maar supergoed idee! Eerst inkten, dan embossen. Je kaart is prachtig!!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa