vrijdag 26 mei 2023

Sending hugs

Hoi hoi, laatst allemaal achtergrondjes gemaakt met stencils. Heb de laatste twee nu verwerkt op een kaart. Was helemaal klaar en toen maakte ik een vlek op een van de kaarten, heb er maar extra bloemetjes op gemaakt zodat je het niet meer zag. Het was niet de bedoeling maar zo vind ik het eigenlijk wel leuker.




Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Birds of a Feather
Sending you hugs
Sending Big Hugs
Lawn Fawn: Plaid Stencil,
Stencil Tropical Leaves Background
Mama Elephant: Frilly Window Frame
Nuvo Drops.

7 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartje met de mooie achtergrondjes en de leuke details gebeurd bij mij ook wel eens hoor je hebt het mooi opgelost want je ziet niks van de vlek
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt 2 super kaartjes Christa!! En als je niets gezegd had dan had ik het bedekte foutje echt niet ontdekt.
    Fijn pinksterweekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Mooie achtergrond !!
    Fijne dag, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaarten met mooie achtergronden. De bloemetjes doen het goed op de onderste kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De bloemetjes maken je tweede kaart mooi af, maar beide kaarten zijn goed geslaagd! En zo'n vlekje wegwerken doen we allemaal wel eens, denk ik.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten met die mooie grote letters erop en die bloemetjes staan idd heel erg leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa