dinsdag 16 mei 2023

How are you?

Hoi hoi, vandaag nog een kaartje voor de Lift Challenge. Vind het zo'n leuke challenge maar wel lastig om papiertjes bij elkaar te zoeken die bij elkaar passen. Was druk aan het zoeken naar leuk papier voor deze kaart. Maar had nog geen hele mooie combi gevonden. Moest even wat anders pakken en kwam toen toevallig wat restjes tegen waar ik wel wat mee kon en die leuk bij elkaar lijken. Hoefde ik gelukkig niet meer verder te zoeken.


Gebruikte materialen:

CraftEmotions: Savanne 1 Carla Creaties
Nuvo Drops

10 opmerkingen:

  1. Ik vind dit ook een lastige opdracht maar jij hebt er wel een hele mooie kaart mee gemaakt. Goed gelukt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de grappige stempel
    ik vind het een lastige challenge
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is weer leuk gemakt met de sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het uitzoeken van de papiertjes is inderdaad het halve werk al bij deze opdracht. Heel erg leuk geworden met deze vrolijke zebra. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er leuk uit, mooie combinatie van kleuren en een grappige zebra op je kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk. Ik vind je combinatie van papiertjes echt top!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! Jouw zebra combineert heel goed met de door jou uitgekozen papiertjes!! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijke papiertjes heb je bij elkaar gevonden en de zebra staat er goed op!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie combi heb je gekozen van DP en kleur. EN je box card in je vorige post is ook al zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die grappige zebra bracht een glimlach. Heel leuk en super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa