vrijdag 12 mei 2023

Hallo

Dit kaartje gemaakt voor de Lift Challenge. Een tijdje geleden had ik daar gewonnen en mocht toen wat uitzoeken. Had toen een leuk setje gekozen met een missees stempel. Toen ik de nieuwe challenge zag moest ik direct aan deze stempel denken. Ook dezelfde stempel op de envelop gezet, vind het altijd leuk om een bijpassende envelop te hebben. Was nog aan het nadenken hoe ik de vlakken het beste kon maken toen las ik bij Gerjanne zo'n handig tip. Heb daar veel aan gehad.



Gebruikte materialen:

Karin Joan: Missees Collection nr 11

12 opmerkingen:

  1. leuk kaartje heb je gemaakt
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke gekleurde vakken en de leuke missee, dat vind ik nu het leuke van blogs dat je bij elkaar ideetjes opdoet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge.
    Heel erg mooi met deze achtergrond.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart, deze stempel is perfect voor deze uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze stempel is echt perfect voor de uitdaging bij 4 seasons. Echt een hele leuke en vrolijke kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk deze lift! Mooie kleuren van de papiertjes die je koos en daardoor komt de Missee heel goed tot haar recht. Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Christa,
    Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt voor de liftchallenge met deze missers.

    Groet Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is mooi geworden zeg! Prachtig contrast ook tussen de afbeelding en je kleurrijke achtergrond.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om deze stempel op deze manier terug te zien komen! Je kaartje is heel vrolijk geworden met deze papiertjes en stempel. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk om een bijpassende envelop te hebben. Dat maakt het echt af. Leuke lift en super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa