zondag 15 augustus 2021

Gastdesigner: Do al(l) Kreatives

 Vandaag een kaartje als gastdesigner voor de challenge van Do-allkreatives. Altijd toch een enorme eer om gastdesigner te mogen zijn.

Dit keer is het thema transport + vintage voor mannen. Ben zelf niet zo goed in vintage kaarten maken. Ligt mij niet helemaal, vind het soms best lastig. Maar dit keer had ik de kaart zo in elkaar. Wist dat ik de vintage auto stempel wou gebruiken. En had laatste super leuk papier gekregen dat er perfect bij past. Wou het papier mooi uit laten komen, dus verder de kaart rustig gehouden.




Gebruikte materialen:

Joy! Crafts: 6410/0386 Retro Auto’s 
Marianne Design: CR1435 Sleutels
StudioLight: Ticketmal nr.98

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


6 opmerkingen:

  1. Het is je heel goed gelukt om een vintage kaart te maken. Knap gedaan. Ik vind dat ook altijd lastig. Maar dit mooie papier helpt je natuurlijk al een heel eind op weg.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de ticketmal vintage vind ik ook altijd een lastig thema het is je prima gelukt met de auto en de gave papiertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dit is vintage ten top!! Wat een prachtige kaart Christa. Super dat je hem mee laat doen bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is geweldig hou ervan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie nostalgische kaart heb je gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa