maandag 2 augustus 2021

Post..

Met de sketch van  Creative Sketchy Girls aan de slag gegaan. Eindelijk mijn pelikaan gebruikt. Vind het wel handig dat ze met de nieuwere snijmallen met kleuren op het karton aangeven waar welk onderdeel voor is. Scheelt me heel wat uitzoekwerk. 

Deze kaart kan ook nog meedoen met De Egel omdat die een envelop in zijn bek heeft. Toen ik de opdracht bij de egel zag wou ik dat direct doen. Zag toen al een voorbeeld kaart met de pelikaan met een envelop. Wou dan zelf eigenlijk wat anders doen. Maar het idee bleef maar in mijn hoofd zitten dus toch maar gedaan.



Gebruikte materialen: 

Marianne Design: COL1496 Eline’s Pelikaan
COL1497 Eline’s Zeezicht 
CR1518 Envelope Set by Marleen
CS0993 Post voor jou


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

craftyhazelnutspatternedpaper


11 opmerkingen:

  1. Super kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a super fun creation, thanks so much for joining in with our current theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje is dit. Heel mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's a fabulous fun design. So many lovely details too. Thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was mijn voorbeeld dat door je hoofd spookte hihi. Jouw versie is ook heel gaaf geworden Christa. Leuk om de sketch te gebruiken, een mooie vrolijke kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik begrijp wat je bedoeld, soms is het een heel gezoek. Daarom heb ik vaak het plaatje erbij, vooral als ik het de eerste keer gebruik. Dat heeft je niet weerhouden om er een mooie kaart van te maken. Dank je wel voor nogmaals jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa