dinsdag 10 augustus 2021

Retro

Dit keer een kaartje gemaakt voor de 4 seasonchallenge. Het thema is dit keer retro, zag al zulke mooi voorbeelden op de hun blog staan. Gaf me gelukkig al een boel inspiratie. Ben even mijn papier blokjes langs gegaan en had gelukkig papier wat perfect erbij past. Kende iemand die vroeger een oranje typemachine had, dus die ook terug laten komen op de kaart.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1358 Eline’s Typewriter,
DF3437 Embossing folder ABC Achtergrond 

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:





8 opmerkingen:

  1. Wat is deze leuk geworden, Christa! Super papier, en heerlijk in retro kleurtjes. De typemachine is echt gaaf in het oranje! Ik vind dit echt een moeilijke challenge, heb in mijn (toch zeker niet kleine) papiervoorraad nog geen geschikt papier kunnen vinden.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg ik was nog aan het denken, en weet je ik had vroeger ook een oranje typemachine!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal top deze kaart, mijn typemachine was grijs met wit op kantoor in die tijd, bij mij thuis was wel alles retro tot en met het servies, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuke retro-typemachine en mooi achtergrond papiertje!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje met een retro uitstraling!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi retro kaartje gaaf de oranje typmachine
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart met mooi papier. Op zo'n typemachine heb ik het typen geleerd, maar dat was een saaie grijze!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super retro style card.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog. 😀
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa