vrijdag 27 augustus 2021

MFT: Sketch 556

Goedemorgen, leuk dat je weer even langs komt. Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt met de nieuwe sketch van My Favorite Things. Met de vorige sketch had ik ook al een kaartje gemaakt voor een trouwdag. Dit keer heb ik dat weer gedaan. Voorraad was enorm geslonken, nu druk bezig het weer aan het aanvullen. 

Dit weekend ook eindelijk weer de F1 na de zomerstop. Had het wel gemist. Helemaal zin in om het weer te kijken. Kan het helaas helaas nooit live kijken, slaap dan altijd even. Nemen het dan op en zodra ik wakker ben gaan we het dan lekker kijken. Ben dan ook even helemaal offline wil niet per ongeluk de uitslag al weten.

My Favorite Things Hot Cocoa Cups


Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Hot Cocoa Cups


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



8 opmerkingen:

  1. Hele mooie uitwerking van de sketch.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sketch en hoe jij alles verwerkte mooi hoor.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje leuk hoe je de gave bekers hebt verwerkt in de sketch superleuk idee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje voor zo'n gelegenheid, erg leuk die mokken met de zilveren mr en mrs erop en de grote ampersand verbindt het prachtig!
    Mijn zoon en schoondochter zijn ook enorme F1 fans.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je de schets leuk gebruikt met als extraatje die mooie bekers!
    Ik hoorde net dat Max gecrashed was (had wel de snelste tijd). Je hebt gelijk om het op te nemen en dan wel offline te gaan, anders is de spanning er toch wel af.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart en uitwerking van de sketch.
    ik heb niets met de F1

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for sharing your lovely crafting for Craftyhazelnut's Patterned Paper August challenge - I hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa