zaterdag 21 augustus 2021

Forever to go

Dit keer een kaartje gemaakt met de sketch van MFT. Zag bij Mijn Hobbyhonk dat ze daar graag een feestelijke kaart willen zien met een 3 erop. Had nog een kaartje nodig voor vrienden die over  2 maand 3 jaar getrouwd zijn. Kon zo mooi beide challenges samen verwerken op deze kaart. Maak liever altijd een kaart al op tijd. Altijd bang het anders vergeet of geen tijd ervoor heb. Maken jullie de kaarten ook ver van tevoren af liever wat later?



Met deze kaart gewonnen bij Mijn hobbyhonk challenges.



Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Bride & Groom

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:






7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit Christa!
    Leuke sketch ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very elegant!
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog. 😀
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de bruidskleding
    ik maak ook kaartjes vooruit lukt niet altijd maar ben vaak wel op tijd klaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi stijlvol kaartje waar je de sketch goed in ziet terugkomen. Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart! Je kunt ze maar beter op tijd klaar hebben. Soms staat bij mij een kaart al lang van tevoren klaar om te versturen, soms gaat het op het nippertje en soms ben ik gewoon te laat.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Je kan maar het beste de kaart maken als je inspiratie hebt, dan maakt het niet uit hoelang van te voren ... bij mij werkt dat tenminste het beste.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart nav de sketch Christa!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa