zondag 9 januari 2022

Home sweet home

 Hoi hoi! Dit kaartje voor vrienden gemaakt om hun weer welkom thuis te heten. Heb met een stencil de zonnestralen op de achtergrond gemaakt. Nog een paar kleine aanpassingen aan de snijmal gedaan. Heb er nog een weg aan toegevoegd, maakte het zo helemaal af. Deze kaart stuur ik in bij 4 season challenge daar willen ze graag huisjes zien. En bij de challenge van De Egel willen ze iets met een a zien, het is de a van auto geworden. Sinds het begin van dit jaar is mijn rijbewijs verlopen. Het was een bewuste keuze om het niet meer te verlengen, wel een hele moeilijke. Maar toen ik de brief binnen kreeg dat die nu echt verlopen is vond ik het toch wel even heel erg lastig. Toch wel confronterend dat ik weer afscheid van iets moet nemen omdat het me niet meer lukt. Maar gelukkig lukt met me nog steeds om lekker te knutselen. 



10 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gedaan Christa, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel mooi, met een dubbele betekenis.
    Deze beslissing zal zeker pijn doen, maar hopelijk kun je lang blijven genieten van je hobby.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! De zonnestralen geven het meteen iets heel warms.
    Lastig zo'n beslissing.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en wat lijkt me dat een lastige beslissing om te nemen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Christa,
    superleuke kaart heb je gemaakt. En wat lijkt me dat lastig op jouw leeftijd, om al afscheid te moeten nemen van dingen die niet meer lukken. Fijn dat je deze hobby hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

      Verwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    Heftig om zo'n beslissing te moeten nemen... geniet zeker van wel lukt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een keuze moest je maken. Confronterend om dit ook te lezen. Net als het filmpje wat ik op facebook of op tv zie over de spierstichting. Dat je steeds moet ervaren dat je weer iets niet kan, wat je eerder wel kon. Heel fijn is het dat freubelen nog wel lukt, en dat is ook zo belangrijk doen wat je nog wel kunt. Wat maak je mooie dingen Zoals deze kaart, supergaaf geworden. En zo fijn dat je hier plezier aan hebt.
    Dank je wel voor jou bijdrage aan de A uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toevallig was ik ook met deze mal aan de slag gegaan, leuk dat je weg toegevoegd hebt, die zal ik ook eens toe gaan passen! Wat erg dat je op jouw leeftijd al zulke beslissingen moet gaan nemen. Ik hoop dat je ergens woont waar je zonder auto nog van alles hebt qua winkels enz. Ik woon in een gehucht en zou echt niet zonder auto kunnen! Hopelijk kun je nog heel lang blijven genieten van het kaarten maken!!!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart met de huisjes erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4 - Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa