dinsdag 11 januari 2022

Leuke post speciaal voor jou.

Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt met de bingo van 2 sisters on the blog. Heb de middelste horizontale rij gebruikt, brievenbus, nieuw en wit. Had nog een cadeaubon en laatst de snijmal van Carlijn Design gekocht. Het is een erg leuke snijmal maar wat een ellende om die uit elkaar te krijgen. Kreeg het ook zelf niet voor elkaar, gelukkig hielp mijn man me. Echt aan nadeel van dat merk dat je het zelf uit elkaar moet halen, krijg het nooit mooi voor elkaar. Als je uitsnijdt blijf je het zien dat je sommige metaal deeltjes niet wegkrijgt en ze zijn zo scherp. Toen ik ermee bezig was tot twee keer toe me heel erg gesneden. Volgende keer echt goed oppassen als ik ermee bezig ga. Maar het resultaat is wel erg leuk en schattig.



Met deze kaart in de top 3 beland bij Knutsels en Kadootjes.

Gebruikte materialen:

Carlijn Design: Happy Snailmail
Leuke Post Speciaal Voor Jou

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Christa, tip na het los knippen met de een ijzer vijl even over het afgeknipte stukje gaan, dat doet mijn man altijd geen scherpe randjes meer, ik krijg het ook niet voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf geworden! Zoals Anita al zegt, los knippen met een scherp tangetje en even een met een ijzer vijltje er langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke post erop, altijd even na het uit elkaar halen van je malletjes een vijltje erlangs halen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk je kaartje en herkenbaar hoor, maar soms zijn ze helemaal niet los te knippen zo'n fijne tang hebben we helaas niet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geloof dat er speciale tangetjes zijn om los te knippen (bij Noor&Zo), maar het resultaat mag er wezen. Wat een leuk kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er een gezellig kaartje van gemaakt. Leuk met die vrolijke brief en postpakketjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk, dit kaartje met de doosjes en de brievenbus. En wat je schrijft herken ik wel. Als ik het dan eenmaal los heb heb ik nu een ijzervijl om die harde stukjes af te vijlen...
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf kaartje, leuk die doos met post. Het is altijd zo opletten om de boel uit elkaar te krijgen. Maar het resultaat is geweldig. groet Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje! En even met vijl erlangs, wil nog wel eens helpen.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje, dat is wat minder dat je het zelf nog uit elkaar moet halen, ik weet dat dat bij Ali ook is, en ik erger me er zo aan, want je bezeerd je inderdaad, ik let er dus voortaan op waar ik het koop. De doosjes bij de brievenbus zijn ook heel grappig. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk deze kaart met de doosjes.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met die mooie brievenbus. En jammer dat ie mallen aan elkaar zitten he?
    Leuk dat je meedoet met onze bingo.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love your card! The images really steal the show. Thank you for joining Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super schattig kaartje, zo wordt post ontvangen nog leuker. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa