vrijdag 7 januari 2022

D van Dahlia

Bij Knutsels en kadootjes hebben ze nu zo’n leuke challenge. Ze willen iets zien met de letter D. Wou eigenlijk met duifjes aan de gang. Maar bedacht met opeens dat ik zo’n mooie stencil heb met Dahlia’s. Had zo’n zin om lekker even met stencils bezig te zijn dat ik dat idee voorrang heb gegeven. Nadat ik klaar was met inkt heb ik de stencil met het papier nog even door mijn pressboy gehaald. Krijg je zo een leuk effect en wat meer diepte erin.


Gebruikte materialen:

Altenew: Layered Dahlia Stencil
Versamagic Dewdrops: Verschillende kleuren

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


13 opmerkingen:

  1. Heel mooi Christa, deze kaart zou meekunnen doen bij Hobbyshop Veldmaat, daar vragen we een beterschapskaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stencil goede keuze van je mooie kleur gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heel erg gaaf deze stencil, mooie tinten blauw. Bedankt dat je mee doet met de Dalia, bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de dahlia stencil mooie kleuren blauw heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig effect met dat stencil, mooie kaart!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met het stencil en wat een prachtige kleurencombinatie.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat mooi, gaaf effect geeft dat inderdaad Christa en ik vind dat je zulke mooie inktkleuren hebt gecombineerd. Een prachtige kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan Christa en prachtige kleuren zo bij elkaar…top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart met die dahlia en de knuffel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig met de Dahlia's. Ik kan niet wachten op de kaart met druifjes.
    Dank je wel dat je weer gezellig meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart Christa. Ik zag hem gelukkig bij K&K, dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa