zondag 16 januari 2022

Kleurenpalet

Hoi allemaal, vandaag een kaartje die ik met het kleurenpalet gemaakt heb van de kaartjes inspiratie challenges. Toen ik het grijs zag moest ik direct aan de wasbeer denken. Daarna het rood in het papier en het blaadje terug laten komen. Had al een tijdje de folding cirkel op het oog, maar vond die nog wel prijzig. Had wat cadeaubonnen van bol waar ik niks mee deed. Mijn broer moest net wat daar bestellen. Hij stelde voor om de bonnen over te nemen en kon ik van dat geld mooi de snijmal bestellen. Ben er zo blij mee.





Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1472 Eline’s Raccoon
LR0618 Anja’s Folding Circle XL
CS0993 Post voor jou

13 opmerkingen:

  1. Zo leuk met het was beertje en de gevraagde kleuren, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Christa, en bedankt voor je deelname bij KIC.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige wasbeer leuke kleuren combinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart! Deze challenge staat nog op mijn to-do lijstje maar ik vond hem moeilijk. Jij hebt het echt heel leuk gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk met het wasbeertje erop. Mooi kaartmodelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart, Christa. Zo doen wij dat ook met bonnen, wisselen we aan elkaar uit. LOL
    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC
    Fijne dag, groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooi kaartmodel met veel mogelijkheden dus goede ruil Christa. Een hele leuke kaart met dat lieve wasbeertje erop. Ik vind dit een gave kleurencombinatie en je hebt hem mooi toegepast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Christa! Super mooie mal en wat leuk dat je broer die bonnen van je overnam!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk gedaan Christa…top van je broer!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    Dt kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Christa en slim om de bonnen uit te wisselen.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterened Paper Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa