woensdag 12 januari 2022

De A van aap

Nog een kaartje gemaakt voor de challenge van De Egel dit keer met de a van aap. Was mijn papierblokjes door aan het bladeren voor bijpassend papier. Kon niet iets erbij vinden waar ik enthousiast van werd. Opeens bedacht ik me dat ik nog wat grotere stukken in mijn restjes doos had. En die erbij gepakt en werd daarvan wel enthousiast. Heb ik zo mooi weer wat restjes op kunnen maken. 

Bedankt ook nog voor je jullie reacties op mijn kaart van gister. Bedankt voor jullie tips om de snijmallen na het uit elkaar halen even te vijlen. Had ik zelf helemaal niet aan gedacht. Blij dat ik dat nu weet, ga het binnenkort even proberen.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1399 Eline’s Monkey
 My Favorite Things: Tree Branch 
Lawn Fawn: Olivers’s Stitched abc’s

10 opmerkingen:

  1. hele leuke kaart mooi papier en schattig aapje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is echt leuk, heerlijk vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een supervrolijk kaartje met het leuke aapje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Christa! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel aan onze A-challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je toch weer leuke kaarten, zoals deze. Soms heb je dat ook dat je dan net niet vinden wat je eigenlijk in gedachten had.
    Maar prima kaart. Dank je wel voor nogmaals jouw bijdrage aan de egel. groetjes, 'Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk deze kaart met de aap en mooi papier!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele vrolijke kaart Christa. Alleen gaat dat ondeugende aapje er met je letter u vandoor hihi. Dit papier is perfect erbij gecombineerd.
    Dank je wel voor je tweede deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuke kaart met het aapje. Leuk papier heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie, kleurrijke kaart ! top
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa