vrijdag 6 mei 2022

Gastdesigner: mijn hobbyhonk

 Wat is het leuk als je hoort, dat je kaart een topper is geworden bij een challenge. Dat gebeurde met deze kaart. Daarom mocht ik dit keer gastdesigner zijn bij mijn hobbyhonk challengesHet is de bedoeling dat je een gastdesignerkaart van MHH-challenges lift. Maakt niet uit van welke challenge. Zelf heb ik gekozen om een kaart te liften uit challenge 32, deze leuk kaart van Nynke.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: AK0079 Eline’s Dieren Puppies,
COL1487 Eline’s Dog Acc,
EC0172 Eline’s Kittens.

6 opmerkingen:

  1. Hele mooie en vrolijke inspiratiekaart heb je als gastdesigner gemaakt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi liftkaartje met het schattige hondje erop en leuke kleurtjes en details leuk dat je ook gastdesigner mocht zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superleuk dat je een kaartje van mij liftte! Erg mooi gedaan, ik vind jouw versie heel goed geslaagd. Het hondje op je plaatje is zo'n schatje en de accessoires zijn ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je GD mocht zijn en wat heb je het voorbeeld superleuk gelift!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lift heb jij gemaakt met het hondje Christa! Leuk dat jij ook GD mocht zijn bij MHH!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor deze schitterende GD-bijdrage Christa!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa