maandag 9 mei 2022

MD: Challenge 294

Hoi hoi, dit kaartje gemaakt voor de challenge van Marianne design. Toen ik de kaart aan mijn broer liet zien kreeg ik direct het liedje “wat je van beren leren kan” opgestuurd. Daarna kreeg ik het nummer niet meer uit mijn hoofd. Een zin in het nummer is “De lekkere honing van de bij” daar heeft dit beertje ook wel heel veel zin in. Ligt al op de loer, maar durft het toch nog niet aan nu er nog een bij in de bijenkorf zit.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1502 Eline’s Artic Bear,
COL1505 Eline’s Bijen,
LR0680 Tree Log,
CR1537 Slimline Frames,
LR0748 Daisy.

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

11 opmerkingen:

  1. Die is leuk geworden wat een mooi kaartje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk kaartje met de schattige bijtjes en de beer, fijn dat je het liedje erbij zet nu zit het in mijn hoofd hahaha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en lief met dat beertje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superlieve slimline kaart met de schattige beer, mooie bloemen en leuke bijtjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lieve kaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet met onze "Slimline bloemen" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart
    Gezellig dat je meedoet met de “Slimline bloemenkaart" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie slimline kaart met de lieve beer en leuke bijtjes!
    Bedankt voor nog een deelname aan onze vellum-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa