zondag 22 mei 2022

Tortelduifjes

 Hallo allemaal, laatst zag ik bij een winkel dat er een opheffingsuitverkoop was. Een heleboel artikelen met 70 procent korting. Dat is dan wel heel erg leuk shoppen. Een paar wat oudere snijmallen van Marianne design op de kop kunnen tikken, onder andere het mooie hart dat ik heb gebruikt op de kaart. De kaart met het thema bruiloft gemaakt want dat willen ze graag zien bij Kreativ tanten challenge en als favoriete kleur heb ik roze gedaan. Eigenlijk is blauw mijn lievelingskleur maar voor kaarten grijp ik toch gauw de kleur roze erbij.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1492 Eline’s Duif,
CR1551 Big Tag,
CR1302 Topiary Heart
CS0998 Huwelijk wensen 


7 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze kaart en wat een mazzel met de snijmallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje zo leuk het hart met de duifjes erin leuk dat hartje dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief label. Erg mooi met de duifjes in het hart. Wat had je een mazzeltje met de korting zeg!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om met 70% te kunnen shoppen. Prachtig kaartje met een mooi hart en de lieve tortelduifjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really wonderful tag! Love it!
    Thanks for joining us at the Kreativtanten-Challenge!
    Hugs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn mooie aankopen met grote korting Christa. Het zijn tijdloze afbeeldingen vind ik. Je hebt er een mooie labelkaart mee gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is deze tag mooi!! Duifjes zijn ook zo leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa