maandag 2 mei 2022

Klompjes

Hallo allemaal, Vrienden van ons hebben een geloofsgenoot uit de Oekraïne in huis genomen. Had een hele tijd geleden een patroon gekocht om een sleutelhanger van een klompje te haken. Kwam nu weer goed van pas. Heb een klompje gehaakt en een bijpassende kaart gemaakt om haar welkom te heten. Bij Knutsels en Kadootjes willen ze graag Hollandse kaarten zien kan deze kaart mooi meedoen.


Laatst was ik lekker aan het haken en opeens hoor ik een gekraak, breekt mijn haaknaald gewoon doormidden. Had voor het eerst een duurdere haaknaald gekocht dacht dat die wel goed zou zijn, maar had het niet verwacht dat die zo door midden zou breken. Mijn man heeft hem nog geprobeerd te maken en heeft het daarna nog wel gedaan maar begon steeds meer te kraken en zag overal barsten ontstaan. Toch maar een nieuwe besteld. Wel een andere, hopelijk bevalt die ook.


Deze kaart is als topper gekozen bij Pixies snippets playground


Gebruikte materialen:

Marianne Design: LR0677 Circle Lay Out
LR0361 Tiny’s Sunflower
LR0748 Liefs
LR0655 Klomp
Snippets: Restjes Designpapier, witte karton en 
kraft rand uit gebruikt inpakpapier gehaald.

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje leuk met de zonnebloem, ach wat jammer van je haaknaald.
    Weet niet of mijn reacties bij je op het blog komen blogger doet raar. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de ronde layout, wat een leuk dp met de molentjes erop, wat een schattig klompje heb je gehaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Hollandse kaart. En het gehaakte klompje vind ik echt gaaf.
    Ik hoor vaker dat die dure 'moderne' haaknaalden afbreken. Ik gebruik gewoon de ouderwetse haaknaalden die nog van mijn oma zijn geweest. Nooit problemen mee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Christa!! Die klomp is super mooi geworden zo. En jammer van je haaknaald. Ik weet dat sommigen ook zo'n houder om een gewone naald maken van Fimo klei. Zelf heb ik dat nog nooit geprobeerd.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, voor de Oekraïners welkom te heten. Echt een Hollands tafereeltje. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooie kaart met een mooi design. Ook zo'n lief klompje sleutelhanger.

    Bedankt voor het delen van je huiswerk op de Snippets Playground. Kom dansen rond de meiboom! xxx

    Ik heb nog nooit een haaknaald gezien zoals die op de foto. Wat jammer dat het scheurde en brak.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely card and how sweet to crochet the clog keyring for the new people. A shame about the crochet hook - like Sarn says, I have never seen one like that - so pretty!

    Hugs

    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa