maandag 20 februari 2023

Bingooooo #2

Hoi hoi, heb weer een kaartje gemaakt met de bingo kaart van de 4 seasonchallenge. Dit keer het weer een rijtje gekozen met washitape erin. Vindt dit een mooie challenge om weer wat washi tape te gebruiken en op te maken. Heb de rij gekozen met: washitape,pijl en goud. Had al een snijmal klaar gelegd met een pijl. Had de kaart helemaal klaar en denk vergeet iets. Kwam er eerst ook niet op. De bingo kaart er weer bij gepakt en opeens kwam ik erachter dat ik nog geen pijl op mijn kaart had. Gelukkig kwam ik er op tijd achter en heb ik nog pijlen op de kaart gemaakt.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1394 Eline’s Helleborus
COL1389 Pocket Card, Marks

EC0147 Eline’s Words

9 opmerkingen:

  1. Heel leuk met mooie washi tape!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi resultaat geeft dat snij en plakwerk ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtige kaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf gemaakt deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de washi tape leuk zo in de visgraat opgeplakt en leuke andere details, gelukkig kon de pijl er nog bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe combinatie, zwart, wit en goud en werken met washitape is op z'n tijd inderdaad erg leuk én handig! Mooi resultaat! Bedankt voor je deelname aan de 4 Season bingo challenge, groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Christa! Ik ben gisteren met sprookjes aan de gang gegaan, maar dat kan ook prima met washi zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof met al die washitapejes!
    Gezellig dat je een potje Bingo met ons meespeelde.
    grtz Colien [4 Season blog]

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa