dinsdag 21 februari 2023

Fiets #2

Hoi hoi, nog een kaartje met een fiets erop voor de challenge van Hobbyshop Veldmaat. Kwam een tijd geleden mooi papier tegen met een fiets erop, moest daar direct weer aan denken toen ik de challenge zag. Het was even zoeken maar gelukkig kon ik het blokje weer vinden. Was al mijn blokjes bij langs gegaan en dacht dat ik me had vergist of het toch al had gebruikt. Uiteindelijk bleek het papier bij de laatst paar blokjes in te zitten, was ik nu maar gewoon achteraan begonnen had ik niet zo lang hoeven zoeken.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1551 Big Tag
CR1575 Veel Liefs Cirkel By Marleen

Honey Bee Stamps: Bicycle Builder

Nuvo Drops: Ebony Black

6 opmerkingen:

  1. Super leuk dat fietsenpapier! Oh zo lastig he als je iets moet zoeken, terwijl je zeker weet dat je het hebt... Maar gelukkig heb je het weer gevonden en je kaartje ermee is prachtig geworden

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi label, wat een leuk dp met de fietsen erop en een leuk idee de fiets half op de cirkel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Deze is ook super mooi geworden.
    Heel herkenbaar dat zoeken haha.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk label met fiets.
    herkenbaar hoor zoeken naar iets waarvan je weet dat je het nog hebt...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa