vrijdag 24 februari 2023

Monochroom

Vandaag een kaartje met alleen maar bruin tinten. Bij de challenge van girlz creative crafts willen ze graag kaarten zien in het monochroom. Blijf dit altijd wel lastige challenge’s vinden. Je wilt toch gauw een ander kleur erbij pakken. Had alleen bruin karton en bruine inkt klaar gelegd zodat ik geen ander kleur erbij zou gebruiken. Normaal maak ik witte stipjes in de ogen van de beestjes maar wist niet of dat wel mocht. Dit keer heb ik de oogjes bewerkt met glossy accents, zijn de oogjes toch net wat sprekender.


Met deze kaart in de top 3 beland bij Girlz creative crafts.


 Gebruikte materialen: 

Marianne Design: COL1490 Eline’s Meercats
COL1488 Eline’s Mol
My Favorite Things: Grassy Hills
Radiating Rays Stencil
Versamagic: verschillende kleuren.

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje in de bruine tinten het is je goed gelukt om je eraan te houden het is net wat je zegt je er gauw een andere kleur bij pakken ik vind het een superschattig tafereeltje geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is super, mijn zus is hier echt weg van. Het zijn ook leuke diertjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een geweldig mooi kaartje! Ik denk dat witte stipjes best hadden gemogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oo wat een prachtige kaart met de lieve stokstaartje.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa