woensdag 15 februari 2023

Mandela

Hallo allemaal, had laatst een bestelling geplaatst bij de egel en zag toen dat ze ook hele mooie stencils in de aanbieding hadden waren nu maar € 0,99. Voor die prijs kon ik ze niet laten liggen. En wat zijn ze leuk en makkelijk om mee te werken. Was er al blij mee maar nu ik het resultaat zie helemaal. Heb dit keer met 3 kleuren roze gewerkt, maar ga zeker nog vele andere kleuren combinatie’s proberen.

De afspraak bij de dierenarts is gelukkig zeer goed verlopen. Ze was heel tevreden. Over een half jaar wil ze hem weer zien en dan weer een echo maken van zijn hartje. Ze zeiden een half jaar geleden dat Stanley nog hooguit een jaar te leven heeft. Maar ze denken omdat het nu zo goed gaat dat we hopelijk nog langer van hem kunnen genieten 


Gebruikte materialen: 

Marianne Design: LR0748 Liefs
Dutch Doobadoo: Mandala Mask Art 470.784.032
Distress Oxide: Verschillende Kleuren

9 opmerkingen:

  1. Wat een fijn nieuws voor jullie en Stanley. Je kaart is prachtig en zo`n aanbieding kan je niet laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kaart mooi geworden in deze kleuren.
    Wat fijn dat de dierenarts zo tevreden was!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!! Ik had deze besteld en in mijn winkelmandje en toen kreeg ik bericht dat ze niet op voorraad waren en kreeg ik netjes het geld terug... Nu zijn ze er weer niet. Maar jij boft dus dat je ze hebt! Want je kaart is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. p.s. vergeet ik nog te zegen dat ik blij voor je ben dat Stanley het zo goed doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt prachtig gemaakt/gebruikt deze stencil.
    En superfijn dat het zo goed gaat met Stanley.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je gemaakt met de mandala, het is zo mooi van kleur.
    Fijn dat het zo goed gaat met Stanley, gewoon lekker genieten van hem.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart met deze mandala. Mooie kleuren heb je gekozen. Ik heb dit stencil ook, maar heb er nog niks mee gedaan en daarom ben ik blij dat je mij inspiratie geeft.
    Fijn dat het zo goed gaat met Stanley!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Christa. Wat een mooie mal en prachtige kleuren heb je gebruikt. Gelukkig gaat het goed met je hondje. Blijven genieten van hem!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa