maandag 27 februari 2023

Overdosis roze.

Vandaag weer een monochroom kaartje. Deze heb ik gemaakt voor de challenge van girlz creative craftsDit keer gekozen voor de kleur roze. Heb een keer een paar kleine papier blokjes van 10x10 gekocht, daar zit er ook een bij met alleen maar roze papiertje in allemaal verschillende tinten. Kwam goed uit voor deze challenge hoefde zo niet naar allemaal verschillende kleuren roze te zoeken. 

Waar ik wel heel erg naar moest zoeken waren roze steentjes. Heb een bakje met allemaal steentje in verschillende kleuren. Wat een gepriegel om daar wat roze steentjes tussen te vinden. Had eindelijk alle steentje gevonden, laat ik eentje in mijn bed vallen. En denk maar niet dat ik die nog terug kon vinden. Na wat zoek werk heb ik gelukkig nog wel weer een roze in het bakje kunnen vinden. Ook direct opgeplakt had geen zin om er weer een kwijt te raken.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: LR0691 Rieten Krans
COL1504 Bloemen By Marleen
LR0791 Een Bloemetje

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

11 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Christa.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt en zo lekker roze ....
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met al de leuke kleurtjes roze leuke bloemetjes en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooi kaart. Een leuk idee de krans en daar een bloemetje op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooie fleurige kaart geworden Christa.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke roze kaartje!! En ja die bloemen en krans blijven tof en horen bij mijn favorieten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk met al die roze tinten! Prachtige krans.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, in mooie tinten roze. Hihi ik heb ook zo'n bak met steentjes. Ik neem hem wel eens mee vanuit mijn kamertje naar de woonkamer, waar ik s avonds steentjes zoek voor de kaart. Ik denk we eens dat die niet moet vallen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk een overdosis roze kaart, hij is mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa