woensdag 23 december 2020

challenge 104 NUMMERS

 Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor de challenge van Hobby Vision Deze keer willen ze graag nummers op een kaart terug zien. Had nog kaartjes nodig voor de trouwdag van vrienden. Past de opdracht perfect bij. Direct nog een kaartje gemaakt voor nog een trouwdag die eraan komt, dat kaartje laat ik binnenkort zien. Knutsel al een tijdje maar sinds kort heb ik de challenges ontdekt. Vind dit toch wel erg leuk om te doen, je wordt echt uitgedaagd om elke keer weer wat nieuws te verzinnen. 


Met deze kaart bij ik derde geworden bij de challenge van HobbyVision.


Gebruikte materialen: 

Stampin up: Number of years

My Favorite Things: Planted Blooms


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

craftyhazelnutspatternedpaper

tuesdaymorningsketches

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi Christa met de zachte kleuren. Challenge vind ik heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Wat zijn de bloemetjes leuk. Herkenbaar van de challenges. Ik ben begonnen met mijn blog om er makkelijker aan mee te kunnen doen, en vind het steeds leuker om aan een challenge mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, je hebt de bloemen zo leuk verwerkt.
    Leuk dat je de challenges hebt ondekt, geeft een beetje een richtlijn voor je kaarten. Ik volg ze ook graag.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful anniversary card!! I love all the flowers!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa