dinsdag 29 december 2020

Somebunny is thinking of you

Laatste zei ik al dat ik van kaarten hou met een woordgrapje dit keer er weer een. Even wat kaartjes gemaakt voor de voorraad. Was laatste tijd enorm geslonken, maak meestal direct 2 ongeveer dezelfde kaarten. Kan ik 1 voor mijn eigen voorraad houden en de ander geef ook altijd aan een goed doel.


Gebruikte materialen: 

Marianne Design:COL1463 Eline's baby bunny. 

MFT: SOMEBUNNY

Designpapier: Action


 Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

craftyhazelnutspatternedpaper

creativesketchygirls





6 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes met het schattige konijntje leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    heb vandaag ook konijntjes op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk konijntje op je kaartje. Ook de kleuren vind ik prachtig gekozen.
    Leuk dat je ook kaartjes maakt voor een goed doel.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje. Mooi papier heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk !!!
    De tekst is zo mooi passend op het ogenblik.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd! Uiteraard jouw ook met plezier gaan volgen!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa