dinsdag 8 december 2020

A van aap

Kon het niet laten nog een kaartje te maken voor de challenge van hobbyshop Daantje. Was vorige keer aan het twijfelen tussen de alpaca of de aap. Toen de alpaca gedaan maar had ook zo zin om weer met het leuke aapje aan de gang te gaan. Dit keer is het wel een heel ondeugend aapje geworden.



Gebruikte materialen:

Snijmal aap: Marianne Design - Eline’s Monkey COL1399

Boomstam: MFT - Tree Branch (MFT-1494)

Letters - Lawn Fawn - olivers’s stitched abc’s

Designpapier - Action


Deze kaart doet ook mee aan deze uitdaging:

craftyhazelnutspatternedpaper


2 opmerkingen:

  1. wat issie leuk geworden met het schattige aapje ik heb hem ook en gebruik hem veels te weinig nu moet ik zeggen dat ik op het moment helemaal in de stempel mood zit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een boef is dit aapje! Heel creatief bedacht met die letter 'u'. Leuk dat je hiermee mee doet met de eerste wedstrijd van Creatief met Hobbyshop Daantje: Dankjewel en veel succes!

    Creatieve groetjes,
    Daantje, Ellie en Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa