zaterdag 26 december 2020

Hopping to see you soon

 Sinds maart heb ik onze vrienden niet meer gezien. Zit in de risico groep door een progressieve spierziekte. Mis onze vrienden heel erg. Daarom dit kaartje gemaakt voor vrienden van ons, kijk erna uit ze weer in het echt te zien. Vind de tekst erg toepasselijk en hou wel van die woord grapjes. Heb een sketch van My Favorite Things gebruikt.






Gebruikte materialen: 

My Favorite Things: Kangaroo Crew

Versamagic dew drops verschillende kleuren 


Deze kaart doet ook mee aan de volgende challenge:

tuesdaymorningsketches





6 opmerkingen:

  1. Dag Christa,
    fijn dat je volger geworden bent op mijn blog ! Ben dan ook meteen een kijkje gaan nemen hier bij jou en me ook ineens volger gemaakt. Ik was al volger op je instagram, maar wist niet dat je een blog had. Leuk !
    Mooie kaartjes, dus ik kom zeker en vast wel een keertje terug. Als je wil meedoen met het maandelijkse kleurenkaartenteam ben je altijd welkom.
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje. Volgde je al op instagram. Kwam er opeens achter dat je ook een blog had dus je direct gevolgd. Heb sinds kort een blog. Nog een beetje wennen hoe het allemaal werkt. Had al wat gelezen over kleurenkaartenteam lijkt me erg leuk! Groetjes Christa

      Verwijderen
  2. Heel leuk Christa je kaartje zo vrolijk. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een supergaaf kaartje met de schattige stempels, zo leuk de tekst ik heb een paar mama elephant stempels en daar zitten ook dit soort teksten bij ik hou ervan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fun card! The kangaroos are adorable!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Holy cow this is cute, I’m in love with those little kangaroos!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa