donderdag 31 december 2020

Dessert scene

Gister liet al ik een kaartje zien die ik had gemaakt met een stencil van Altenew. Dit keer dezelfde stencil gebruikt maar een heel ander resultaat. Toch leuk om te zien dat je door andere kleuren te gebruiken een totaal ander effect hebt.

Wou ook nog graag mijn top 9 kaarten van instagram laten zien. Bijzonder om te zien welke kaarten het meest gewaardeerd worden, zitten kaarten bij waarvan ik het helemaal niet verwacht had.




Gebruikte materialen: 

Altenew: Mountain scene, cloud stencil

Versamagic dew drop verschillende kleuren 

Distress oxide: tumbled glass


3 opmerkingen:

  1. Prachtig Christa soms is het heel verrassend wat andere van een kaart vinden.
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt, leuk dat je er zoveel kanten mee op kunt.
    Leuke top-9 heb je op Instagram.
    Een hele fijne jaarwisseling en heel veel goeds voor het nieuwe jaar.
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad ziet dat er heel anders uit Christa, leuk om te zien. Mooie kaarten staan er in je overzicht, ik zie er vandaag meer langskomen en vind het een leuk idee. Misschien volgend jaar hihi.
    Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa