vrijdag 18 december 2020

MFT - Sketch 520

Vanochtend eindelijk weer een beetje zin gehad om wat te gaan knutselen. Had er de laatste tijd niet echt mijn hoofd naar staan. Helaas onze hond Ila moeten laten inslapen. We hebben gelukkig bijna 12 jaar heel erg veel van haar kunnen genieten, maar het blijft niet leuk. Zo stil opeens in huis, geen getik meer van haar pootjes op de vloer. Niet meer lekker met haar kunnen knuffelen. Ila kwam bij ons om als adl-hulphond voor me te werken. Ze had altijd zoveel plezier in haar werk, wou alles voor me doen. Als ik me even niet goed voelde had ze het direct door en was ze er voor me. Zo mooi altijd om te zien hoe trouw Ila was en je vol liefde aan kon kijken. We missen haar enorm.


Dit kaartje vanochtend gemaakt, was wel lekker even wat afleiding te hebben en even bezig te zijn. 




Gebruikte materialen:

Stempel: My Favorite Things - Bitty Bears

Designpapier: Action


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

MFT Wednesday challenge

craftyhazelnutspatternedpaper


4 opmerkingen:

  1. Wat erg Christa dat je je hond in hebt moeten laten slapen. Ik ken uit ervaring het gemis en het verdriet. Ila heeft natuurlijk heel lang een grote rol in je leven gespeeld en logisch dat je tijd nodig hebt om te rouwen. Gelukkig heb je even wat afleiding kunnen vinden in het maken van deze leuke kaart. Sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat verdrietig voor je, Christa. Het is niet niks om een maatje dat zo lang bij je is geweest te moeten missen. Sterkte gewenst.
    Ik vind je kaartje heel lief gemaakt. Ik hou wel van die eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat erg Christa zo`n lieve en grote steun was je hond voor je veel sterkte.
    Lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat verdrietig wat zal je haar missen.
    fijn dat je afleiding heb in het maken van kaartjes je kaartje si superschattig geworden
    heel veel sterkte
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa