maandag 9 januari 2023

K van Konijn

Hoi hoi, er is weer zo’n leuke challenge bij De Egel. Dit keer willen ze graag iets zien met de letter K. Het is dit keer de K van Konijn geworden en het konijntje zit ook nog in een karretje. Probeer de komende tijd elke keer andere beestjes te gebruiken. Merk dat ik een paar favoriete heb en die gauw erbij pak. Toch leuk om weer met ander diertjes aan de gang te gaan.


Gebruikte materialen: 

Marianne Design: COL1463 Eline's Baby Bunny. 
My Favorite Things: Somebunny

7 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart! Ook je kaartje van hieronder is mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige konijntje, leuk dp heb je gebruikt
    ik heb dat ook dat je vaak het zelfde diertje gebruikt, vooral de muis is bij mij favoriet wat ik daar al niet mee heb gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje is dit.
    We hebben hetzelfde voornemen om wat meer de verschillende diertjes te gebruiken. Ik grijp ook snel naar mijn favorieten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig!
    Mooi kaartje Christa.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje. Een mooie kaart met een lief konijntje. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel Christa.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een liefie! Volgens mij hebben we dat allemaal, dat je vaak dezelfde stansen pakt...Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja inderdaad is het een leuke uitdaging. Er zijn al heel veel inzendingen, zo leuk. Ook dit is ene schatje. Ik wil er wel eens te veel op doen op een kaart maar dat is helemaal niet nodig dat laat jij wel zien. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa