vrijdag 20 januari 2023

Takkie

 Het is weer gelukt een ander diertje te gebruiken. Deze teckel had ik al heel lang niet meer gebruikt. Had allemaal ideeën wat ik ermee wou doen maar bleef maar aan Takkie denken het hondje van Jip en Janneke. Die gebruikt als inspiratie voor mijn kaart. Had ooit een keer een hele mooie embossing folder gekregen met teckels erop. Die gebruikt voor de achtergrond.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1411 Eline’s Teckel
COL1505 Eline’s Bijen
Little Red Boots: Kathryn Coyle Embossing Folder Dogs

7 opmerkingen:

  1. ach, wat een schatje ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Wij hebben een echte 'Takkie' (Tom dus!) en zijn dol op hem!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en lief kaartje! Doet me denken aan de reclame van de Hema met Takkie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met takkie wat een gaaf embossingfolder
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart met Takkie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Christa.
    wat heb je dat leuk bedacht, om hem als een soort silhouetje te doen! Dan is het inderdaad meteen Takkie. En die embossingfolder is ook superleuk erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa