dinsdag 10 januari 2023

Gastdesigner: Liftchallenge

 Wat is het leuk als je hoort dat je gewonnen hebt bij een challenge. Dat gebeurde met deze kaart. Daarom mocht ik gastdesigner zijn bij de Lift challenge toch een enorme eer. De bedoeling is deze keer: Maak een kaart met een transparante voorkant en emboss dit. Verdere invulling mag je zelf weten.

Als inspiratie heb ik mijn kaartje gebruikt waar ik mee had gewonnen. Heb dezelfde kleuren, stencil en bloem weer gebruikt. 



Gebruikte materialen:

Altenew: Peony Dream 3D Die Set,
Watercolour Stripes Cover
Joy! Crafts: Suprise Wheel Tekst NL

8 opmerkingen:

  1. deze is erg mooi geworden ! leuk ideetje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje met die mooie bloem erop,
    Geen makkelijke opdracht deze keer en zeker met die embossing erbij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart in mooie kleuren en die bloem is ook heel mooi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart en ja het is erg leuk om een keer te winnen, geeft een goed gevoel he?
    ik heb nog nooit dit transparante materiaal ge embost... ziet er goed uit.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe (dubbele) lift heb je gemaakt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed gelukt Christa! Wat een mooi kaartje en dat acetate heb je mooi geembosst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super mooi gemaakt zeg!!
    Gaaf om zo weer door je eigen kaartje geïnspireerd te worden.
    Fijne dag !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje leuk dat je gastdesigner mag zijn mooie kleurtjes en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa