woensdag 18 januari 2023

Sketch: Typemachine

Hoi hoi, Kon het niet laten nog een kaartje te maken met de sketch van Hobbyshop Veldmaat. Een tijdje geleden had ik in een opheffingsuitverkoop een hele mooie achtergrond stempel gekocht. Die mocht eindelijk uit de verpakking. Het was wel even lastig om de stempel van de sheets te krijgen zat er zo goed op vastgeplakt. Maar de aanhouder wint. Toen ik de stempels kocht had al het idee om die te combineren met de typemachine, eindelijk het plan uitgevoerd en het past zo goed bij elkaar.


Met deze kaart heb ik gewonnen bij Hobbyshop Veldmaat.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design: COL1358 Eline’s Typewriter,
CS0992 Background Stamps.
StudioLight: Create Happiness nr 112
Crealies: XXL no. 21 Stans Rond Basis

CarlijnDesign: Verticale banners


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Christa! Die stempel zit bij mij ook nog in de verpakking, dan weet ik wat me te wachten staat;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele gave kaart Christa, heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt. Leuk die letter achtergrond en daarop dat papier met die paperclips. Die typemachine is zó leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig deze kaart, ik vind typemachines leuk, heb er eentje op de kop getikt paar jaar geleden. Deze achtergrond stempel heb ik ook, is voor mij al een oudje, gebruikte hem graag als achtergrond, zoals jij dat gedaan heb heel mooi zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de typemachine, de tekststempel past er echt goed bij.
    Ook het designpapier is erg super bij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond stempel en de leuke sketch de typemachine komt zo mooi uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en de stempel en typemachine passen inderdaad perfect bij elkaar!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super zo bij elkaar!! En die typemachine blijft mooi.
    Wie weet ga ik hem binnenkort ook weer eens erbij pakken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa