maandag 16 januari 2023

Reminder gastdesigner: 4 Seasons Challenge

Vandaag een reminder kaartje als gastdesigner voor de 4-Season challenge. Het thema is dit keer complimentjes. Voor de 1e kaart had ik direct een idee. Wist niet zo goed wat ik als 2e kaart zou maken. Kwam gelukkig tussen mijn stempels zo’n mooi compliment tegen. Die stempel gebruikt en er toen met een stencils bloemen omheen gemaakt om het af te maken.



Gebruikte materialen:

Simon Say Stamp: Spiritual Sentiments 
Altenew: Sweet Spring Stencil

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met deze bloemen mooie tekst Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje is het zo geworden,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie reminder, je hebt een mooi stencil gebruikt.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart met prachtige bloemen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart in mooie kleuren!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat super mooi gedaan met die prachtige bloemen!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de mooie tekst en het mooie bloemenstencil
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart en met dezelfde envelop erbij, heel mooi deze set.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa