vrijdag 6 januari 2023

Sketch: Panda

Hoi hoi, nog een kaartje gemaakt met de leuke sketch van Creative sketchy girls. Dit keer het wat rustiger gehouden. Heb de achtergrond gemaakt met een embossing folder en voor de ander stukken papier heb ik een stencil gebruikt. En natuurlijk een leuk diertje erop, dit keer de panda beer. Het blijft een schatje.


Gebruikte materialen: 

Marianne design: Embossing folder Marjoleine's stripes DF3456

Col1409 Eline’s Panda & Beer

CarlijnDesign: Verticale banners.

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de schattige panda en de leuke sketch leuk de embossing achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlieve panda op je mooie kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje!
    Ik vind het op de een of andere manier een lastige sketch en de voorbeeldkaarten allemaal heel druk maar jij brengt me op een idee!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig dit kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh! Wat een leuke uitwerking van de sketch! Heel leuk zo, want alle aandacht gaat naar de panda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa