Pagina's

maandag 14 oktober 2024

Pasta

Hallo, Zag dat ze bij hobbyshop veldmaat graag pasta willen zien. Toevallig had ik laatst wat pasta gekregen. Had er nog nooit mee gewerkt. Laatst had ik een klein beetje op een kaart gebruikt, dat werkte zo fijn en leek zo mooi. Nu met de pasta een achtergrond gemaakt. Wat is dat leuk om te doen en wat een geweldig effect. Op de foto is het niet duidelijk te zien maar je krijgt zo'n mooie structuur erin. Weer een nieuwe techniek ontdekt die ik zekere nog veel vaker ga gebruiken. Deze kaart stuur ik ook in bij do all kreatives.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: PS8144 Tiny's Fern Stencil
LR0817 Tiny's Fern
CS1156 Dierengroetjes
LR0841 Scalloped Rectangles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa