Pagina's

woensdag 23 oktober 2024

Zwart/wit en roze

Nog een kaartje voor de challenge van 4 season challengedit keer zwart/wit kaart gecombineerd met roze. En omdat er bloemen op de kaart staan wil ik hem ook graag insturen bij beautiful blossoms challenge.


Ik heb allerlei restjes gebruikt voor de kaart, daarom wil ik hem ook insturen bij pixies snippets playground. Gelukkig er weer op tijd aan gedacht om een foto van de restjes te maken. 


Gebruikte materialen:

Marianne Design: LR0728 Orchidee
Craft Emotions: Mask Stencil Dots Rond 
Carlijn Design:Stempels Grote teksten 1
 Slimline randen

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:

6 opmerkingen:

  1. oh, deze is erg mooi geworden,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie orchideeën, mooie kleurencombinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind roze en zwart altijd een prachtige combinatie. Heel mooi kaartje met deze techniek en de bloemen erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christa, ik vind je kaart schitterend, heel mooi gemaakt met deze techniek…top en verdient ook een topper te zijn!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa